2014-07-09(水) 初終電記念日 - 第一次末班车纪念日 - First time last train

07-09 01
07-09 02
07-09 03
07-09 04

あっちこっちも終電でしたよ!隈事務所のプロジェクトは定期的に「隈チェック」があります。そして、水曜日の十時ごろ、私インターンしているプロジェクトのチェックがあったんで、終わった時はもう終電の時間でした。私の初終電で、記念するため、記事にしました。ふふふ
到处都是末班车啊!隈研吾事务所的项目定期要给隈先生检查。所以,礼拜三的晚上十点左右,我实习的那个项目有检查,导致结束时已经是末班车的时间了。因为是我的第一次末班车,作为纪念,写了这篇文章。呼呼呼
"Last Train" everywhere! Because the projects in Kuma's office are periodically checked by Mr. Kuma, the project I interned in had a check on Wednesday night around 10pm. It's already the time of "last train" when the check was finished. Since it's my first "last train" experience, I wrote this article to remember it! hahaha